دانلود Patch V19 برای سی اس 1.6

بزرگترین آرشیو کانتر استریک

دانلود Patch V19 برای سی اس 1.6

یکشنبه 30 شهریور 1399
دانلود نرم افزار Alias Enabler برای کانتر 1.6 - فعال سازی کد های الیاس
دانلود نرم افزار Alias Enabler برای کانتر 1.6 - فعال سازی کد های الیاس
دانلود برنامه  CS 1.6 Video Setting Optimizer - بهینه سازی کانتر 1.6
دانلود برنامه CS 1.6 Video Setting Optimizer - بهینه سازی کانتر 1.6
دانلود برنامه Injected Anti Cheat sXe - انتی چیت سرور های ایرانی
دانلود برنامه Injected Anti Cheat sXe - انتی چیت سرور های ایرانی
آموزش ساخت اسکین برای کانتر 1.6
آموزش ساخت اسکین برای کانتر 1.6
دانلود برنامه Half Life Model Viewer - ساخت اسکین کانتر 1.6
دانلود برنامه Half Life Model Viewer - ساخت اسکین کانتر 1.6
نرم افزار ساخت کانفیگ برای کانتر 1.6 - Easy CFG Maker
نرم افزار ساخت کانفیگ برای کانتر 1.6 - Easy CFG Maker
دانلود کانفیگ فول ایم Scorpion  - ( رایگان ! )
دانلود کانفیگ فول ایم Scorpion - ( رایگان ! )
تنظیم درایور کارت گرافیک AMD برای بازی - افزایش FPS
تنظیم درایور کارت گرافیک AMD برای بازی - افزایش FPS
دانلود پک اسکین گرافیکی Hyper Beast برای سی اس 1.6
دانلود پک اسکین گرافیکی Hyper Beast برای سی اس 1.6
تنظیم درایور کارت گرافیک ‌Nvidia برای بازی - افزایش FPS
تنظیم درایور کارت گرافیک ‌Nvidia برای بازی - افزایش FPS
تبلیغات شما تبلیغات شما

دانلود پچ v19 بیلد نامبر 2834 برای کانتر استرایک 1.6

===============================================
سلام خدمت شما همراهان عزیز سایت Cstrike-downloa.IR

در این پست قصد دارم که پچ v19 رو معرفی کنم. این نسخه از پچ قدیمی ترین پچ موجوده و به نظر

میاد که بعد از اپدیت بزرگ 1.6 کانتر ( که در ادامه توضیحاتی دادیم ) این نسخه از پچ منتشر شده.

 مشخصات کامل این پچ رو در ادامه مطلب برای شما قرار دادیم.

 

تاریخچه بازی کانتر استرایک 1.6 :

همه‌چیز با انتشار بازی هف لایف (Half-Life) آغاز شد؛ اثر بزرگ و انقلابی استودیو ولو (Valve) که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. هف لایف درکنار ویژگی‌های مختلف خود و کیفیتی فراتر از زمان انتشارش، به مخاطبان خود اجازه ساخت انواع ماد (Mod) و تغییرات گسترده به‌وسیله‌ی موتور گرافیکی GoldSrc را هم می‌داد. این موتور گرافیکی قابلیت‌های فراوانی در اختیار کاربر می‌گذاشت و نحوه‌ی کار با آن هم ساده بود؛ موضوعی که باعث شد ده‌ها پروژه‌ی کوچک و بزرگ از دل هف لایف متولد شوند. 

یکی از افرادی که در آن زمان به‌سراغ طراحی ماد برای هف لایف رفت، مین لی نام داشت؛ برنامه‌نویسی اهل کانادا با اصلیت ویتنامی که اولین‌بار با کار روی مادهای بازی Quake محصول id Software در سال ۱۹۹۶ وارد این مسیر شد و بعد از یک سال کار روی ماد تک‌نفره‌ی خود، آن را با نام Navy Seals ارائه کرد. ولی اتفاقی که باعث معروفیت لی شد، سه سال بعد رخ داد و او درحالی‌که ۲۲ ساله بود و آخرین ترم دانشگاه خود را پشت سر می‌گذاشت، در ژانویه ۱۹۹۹ به‌سراغ تولید مادی برای هف لایف رفت. لی که هفته‌ای حدود ۲۰ ساعت روی ماد خود کار می‌کرد و این مدت‌زمان در اواخر کار به ۳۰ تا ۴۰ ساعت هم رسیده بود، سال‌ها بعد در مورد علت انتخاب چنین سبک و سیاقی برای کانتر استرایک گفت:

در آن روزها بازی‌های زیادی در بازار وجود نداشتند که چنین تم و حال و هوایی داشته باشند و فقط معدود بازی‌هایی مثل Rainbow Six را داشتیم که به‌سراغ این ماجراها می‌رفتند، به‌همین دلیل این موضوع تازگی خاصی داشت.

هف لایف تنها بازی آن دوران نبود که قابلیت ساخت ماد را به کاربران می‌داد و آثاری چون Quake II و Unreal هم چنین قابلیت‌هایی داشتند، ولی لی برای دستیابی به تصویری واقع‌گرایانه‌تر به سراغ هف لایف و موتور GoldSrc رفت؛ موتوری که هم قدرت بالایی داشت و هم با سبک بصری واقع‌گرایانه‌ی مورد نظر لی هم‌خوانی بیشتری داشت. کار طراحی کانتر استرایک خیلی هم طول نکشید و از آنجایی که این بازی در حقیقت یک ماد برای هف لایف بود و لی هم بخش‌هایی از آن از جمله مدل شخصیت‌ها را پیش از در اختیار گرفتن کیت توسعه نرم‌افزاری طراحی کرده بود، خیلی از مواد اولیه‌ی آن از پیش آماده بودند.

کسی که در آن روزها کمک زیادی به شناخته‌شدن بازی توسط بازیکن‌ها کرد، جس کلیف بود؛ یک برنامه‌نویس جوان که تخصص بالایی در طراحی سایت‌های اینترنتی داشت و لی توانست به‌کمک او سایتی برای ماد خود ترتیب دهد و به پوشش اخبار آن بپردازد. این سایت چیزی معمولی و فقط برای تبلیغ بازی نبود، بلکه تأثیر پررنگی در نحوه تولید آن داشت و سازندگان بازی ازطریق آن ارتباط مستقیمی با طرفداران برقرار می‌کردند و نظرات و پیشنهاد‌ها مردم در مورد نسخه‌های آلفا و بتا را از این طریق متوجه می‌شدند.

کلیف درکنار این کارها، تولید صداهای رادیویی بازی را هم برعهده گرفت؛ صداهایی که در طول هر مسابقه می‌شد با انتخاب دستور مورد نظر شاهد پخش آن‌ها بود و با سایر بازیکن‌ها ارتباط برقرار کرد. پروسه‌ی انتخاب نام بازی هم در نوع خود جالب بود و در ابتدا لی فهرستی از نام‌های مختلف انتخاب کرد که عبارت بودند از: Counter-Terror، Terrorist Wars، Terror-Force، fRAG HEADS، Strike Force، Counter Force و Counter-Strike که درنهایت با هم‌فکری لی و کلیف، نام کانتر استرایک برای بازی انتخاب شد.

برای طراحی نقشه‌های بازی، لی از سایر افراد کمک گرفت و به‌همراه کلیف از سایر دعوت کردند نقشه‌های مورد نظر خود را برای کانتر استرایک طراحی کنند. موضوعی که لی با اشاره به آن می‌گوید:

در حقیقت هیچ‌کدام از نقشه‌های کانتر استرایک توسط من و کلیف طراحی نشدند و همه‌ی آن‌ها ساخته‌ی سایر افرادی بودند که قصد داشتند به گسترش بازی کمک کنند. این افراد نقشه‌های مورد نظر خود را طراحی می‌کردند و برای تست در اختیار ما می‌گذاشتند، ما هم آن‌ها را یکی‌یکی تجربه و بهترین موارد را برای قرار دادن در بازی جدا می‌کردیم و به‌تدریج در نسخه‌های مختلف آلفا و بتا قرار می‌دادیم. می‌توان گفت کانتر استرایک محصولی بود از من، همکارم کلیف و جامعه دوست‌داران بازی؛ اثری که کار یک تیم بزرگ و در عین حال جدا از هم بود.

بعد از آماده شدن نسخه‌های ابتدایی در فاز آلفا، سرانجام نوبت به نسخه‌های بتای بازی رسید و اولین‌بار در ژوئن ۱۹۹۹ بود که نسخه بتای کانتر استرایک به‌دست علاقمندان رسید؛ نسخه‌ای که هرچند در اختیار همگان قرار نگرفت و مخاطب محدود داشت، ولی توانست به معروفیت بازی کمک قابل توجهی کند. بازی سروصدای زیادی به‌پا کرده و این قضیه به‌حدی رسیده بود که آمار بازدیدهای سایت آن روزبه‌روز بالاتر می‌رفت؛ موضوعی که باعث شد لی و کلیف از این طریق به‌جذب آگهی‌های تبلیغاتی در سایت خود بپردازند و درآمد خوبی کسب کنند.

کم‌کم نسخه‌های بتای بعدی هم از راه رسیدند و سرانجام در روزهای کار روی پنجمین نسخه بتا در سال ۲۰۰۰ بود که مسئولان استودیو ولو تصمیم گرفتند سهمی از موفقیت این ماد ببرند و به‌سراغ سازندگان آن رفتند. مذاکرات طرفین به‌خوبی پیش رفت و قرار شد لی و کلیف جذب ولو و به‌عنوان کارمند این استودیو مشغول به‌کار شوند و مالکیت معنوی کانتر استرایک هم به‌دست ولو بیافتد. این دو در ولو به امکاناتی بیش از گذشته دسترسی داشتند و سرانجام با کمک اعضای استودیو توانستند از فاز بتا خارج شوند و نسخه رسمی و کامل کانتر استرایک را با کمک شرکت سیرا انترتینمنت (Sierra Entertainment) در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۰۰ (۱۹ آبان ۱۳۷۹) منتشر کنند.

بعد ها توسعه دهندگان کانتر استرایک اپدیت بزرگی به نام 1.6 را روانه بازار کرند که شامل تعقیرات گوناگونی می شد و به همین دلیل همه ما این بازی رو به اسم CS 1.6 میشناسیم :)

جهت دانلود پچ و توضیحات کامل راجب هویت پچ ها و مشخصات این سخه از پچ

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


دسته بندی

مطالب
آمار سایت
  • تاریخ روز یکشنبه 30 شهریور 1399
  • تعداد مطالب 169
  • تعداد کاربران انلاین 3
  • بازدید امروز 703
  • ورودی نفرات امروز 177
  • ورودی گوگل امروز 151
  • بازدید دیروز 1,188
  • ورودی نفرات دیروز 283
  • ورودی گوگل دیروز 262
  • بازدید هفته 9,089
  • بازدید ماه 25,920
  • بازدید کل 151,134
  • آی پی شما 23.21.4.239
  • مرورگر شما